تسليم بدين معنى است كه قبول كنيم كه هميشه همه چيز و همه كس نميتواند در اختيار و كنترل ما باشد . و بهتر ان است كه سرمون به كاره خودمون باشه.
پس بهتر اونه كه نيروى خود رو متمركز كرد و تسليم مسيرى بود كه مارو پيش ميبره به سوى حقيقت ، پاكى و راستى، تسليم هنگامى خوب است كه مبدا منزهى داشته باشد وگرنه در مقابل بيدادگرى ، تسليم ناتوانى است و ناتوانى
مقدمه " نا بودى"
the sound of love...
ما را در سایت the sound of love دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4