یادت هست...؟

خرید بک لینک

 

یادت هست...؟

چند ماه پیش را میگویم

انتظار پاییز را میکشیدیم

برایش ذوق داشتیم

اکنون پاییز نفس های آخرش را میکشید

به همین زودی تمام شد

خیلی فکرها برایش داشتیم نه؟

خیلی خاطره ها خواستیم بسازیم که نشد...

خب تمام عمر همین است

فصل های مختلف زندگی میگذرد

تمام میشود

در آخر این تویی که خودت را تنها میابی

تنهای تنها میان اتفاقاتی که نیفتاد!

پس بخند

 با تمام نداشته هایت برقص

در همین لحظه، در همین حالا

به حال خوبت وعده ی فلان فصل و فلان روز و فلان شخص را نده

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۶ساعت 17:53&nbsp توسط mahsa  | 

the sound of love...

ما را در سایت the sound of love دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 19:18

صفحه بندی