اگر در زندگی خود شاد نیستیم ، شاید به این دلیل باشد که بیشتر از شاد بودن و شادی بخشیدن ، به "حقارت" ، "مظلوم نمایی" و "بازی من بیچاره" متعهد هستیم.
با افکار مسموم و کوله باری از رنجیدگی و زخم هایی که هر روز با خود حمل میکنیم ، بهانه های بیشماری برای رنج کشیدن و مجوزی برای بی مسولیتی خود صادر و در پی انتقام از این و آن و رنج دادن دیگران برمیآییم و رنج را از پی رنج تجربه میکنیم!
ما انسانها بايد پذیرش مسئولیت و نقش خود در آفرینش و ایجاد وقایع ، خرد و موهبت آنها را درک كنيم و هر روز با لبخندی دوباره به هستی شاکرانه زندگی را به جریان درآوريم. .
the sound of love...ما را در سایت the sound of love دنبال میکنید
برچسب: شاید به خواب شیرین,شاید بهترین وبلاگ عاشقی,شاید به یادتان,شاید به انگلیسی,شاید به هم باز رسیم,شاید به عربی,شاید بهار دیگه,شايد بهترين نباشم ولي,شاید بهم بگی مغرور,شاید بهشت اندازه ما نیست, نویسنده: بازدید: 4