
اگر در زندگی خود شاد نیستیم ، شاید به این دلیل باشد که بیشتر از شاد بودن و شادی بخشیدن ، به "حقارت" ، "مظلوم نمایی" و "بازی من بیچاره" متعهد هستیم.xa0 با افکار مسموم و کوله باری از رنجیدگی و زخم هایی که هر روز با خود حمل میکنیم ، بهانه های بیشماری برای رنج کشیدن و مجوزی برای بی مسولیتی خود صادر و در پی انتقام از این و آن و رنج دادن دیگران برمیآییم و رنج را از پی رنج تجربه میکنیم! ما انسانها بايد پذیرش مسئولیت و نقش خود در آفرینش و ایجاد وقایع ، خرد و موهبت آنها را درک كنيم و هر روز با لبخندی دو...
ادامه مطلب