
بیائید، یکی باشیم از تفرقه، جدايي، از فاصله و تعارض پرهيز كنيم xa0 در صلح و پيوند زندگي كنيم xa0و از جنگ و نفاق بپرهيزيم + نوشته شده در xa0جمعه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعتxa022:38xa0 توسطxa0mahsaxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
ما همیشه دوست داریم سر از کار دیگران در بیاوریم ولو اصلا مهم نباشد به ما مربوط است یا نه.xa0 چرا میروی؟ چرا نرفتی؟ چرا فلان کار را نمیکنی؟ و خیلی چراهای دیگر.xa0 اصلا ما همیشه با چراها کار داریم چون همیشه «علت گرا» هستیم، یعنی میخواهیم زود خودمان را از شر سوال های ذهنی خلاص کنیم! اما هیچوقت نمیپرسیم چطور شد که فلان شد؟ چون ما «فرایند گرا» نیستیم، یعنی برایمان مهم نیست که چطور میشود که کسی در مخمصه ای می افتد تا بلکه راه چاره ای اندیشه کنیم، باز هم چون ما اصولا با فکر کردن مشکل داریم! باید یکبار...
ادامه مطلب