
xa0 پناه "؛ میبرم به "خدا "، از عیبی که؛ "امروز "درخود میبینمxa0 و؛ "دیروز " "دیگران را "به خاطر،xa0 "همان عیب"ملامت کرده ام... xa0 محتاط باشیم، در "سرزنش " و"قضاوت کردن "دیگرانxa0 وقتی ؛ نه از" دیروزاو"خبر داریم،xa0 نه از"فردای خودمان". xa0...
ادامه مطلب